Wednesday, April 21, 2010

PEROMPAK ALA ALA ALI BABA BUJANG LAPOK.

sedang ak duk baca berita kt kosmo online...
ada la stu berita nie yg wat ak tringat kt crite Ali Baba Bujang Lapok tu...
hbis licin umah nie kne rompak..smpai sinki2 pon nk dkebasnya..
ape la prompak zman skang nie...
nk thu brite slanjutnya bca kt bwah nie...


Perompak larikan sinki rumah


Natalie menunjukkan rumahnya yang tidak lagi mempunyai sinki dapur selepas dilarikan perompak di Wrexham, Wales baru-baru ini.

WREXHAM, Wales - Beberapa perompak 'menyapu bersih' semua barangan, termasuk sinki dapur rumah seorang wanita di sini, lapor sebuah akhbar semalam.

Mangsa rompakan itu, Natalie Edwards hilang punca selepas mendapati karpet, kabinet dapur, kepala paip, katil, pakaian, dapur, laci dan perabot lain di rumahnya dilarikan perompak.

Natalie, 28, menyatakan, dia berasa amat takut setelah rumahnya menjadi sasaran kecurian sejak awal tahun ini sekali gus menyebabkannya mengambil keputusan untuk berpindah.

Semua kecurian itu berlaku semasa dia tiada di rumahnya.

"Saya berpindah setelah dua kali rumah saya dimasuki perompak tetapi semasa saya kembali semula pada awal bulan ini untuk mengambil barang-barang peribadi, saya dapati barangan rumah saya telah dilarikan perompak," katanya.

Seorang jurucakap polis Wales berkata, pihaknya sedang menyiasat kes tersebut.




KLU BOLEH NGAN RUMAH2 NK DIKEBASNYA TU...hahaa..^^

No comments:

Post a Comment