Tuesday, November 22, 2011

Awak?!





Mu tahu tak yang aku sayang ngat ke mu tu !! Mu xnampak lagi ke mende yang aku buat kat mu,cara aku layan mu selama ni ? Xnampak lagi ke ? Plsss la awak ea. Xtahu dah sampai bila boleh tahan menunggu awak tu. Pedih dah rase hati ni. Kalu rasa xleh terima berhenti lah memberi harapan palsu kat aku.



Ya sebab mu lah aku boleh lupa kat orang yang sayang sebelum ni. Dan setiap yang telah mu buat aku sakit hati aku maafkan semua tu. Mende hok baik yang mu suruh aku buat semua aku buat. Aku nak jadi yang terbaik untuk mu dan untuk itu aku sanggup buat apa saja. Tapi bila aku tahu mu sedang bersama lelaki lain aku rasa sgt gelisah. Jeles ? Ya memang aku sgt jeles! Aku takut akan khilangan orang yang aku sayang buat kali ke-2. :(

Im already give my heart to you so please dear, dont hurt it !

No comments:

Post a Comment